معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: متاسفانه بعضی اشخاص و رسانه ها شیب گرانی را با شیب تورم اشتباه می گیرند و در بررسی ها و گزارشات خود دچار خطا می شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، حسین فیروزی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با محوریت بررسی وضعیت طلای سقز برگزار شد، اظهار داشت: طبق بررسی های موجود تنها در فروردین ماه قیمت پیاز به دلیل صادرات و تنها به مدت یک ماه از میانگین کشور بالاتر بوده است و در سایر کالاها استان  در رتبه های ۱۵ تا ۲۵ قرار داشته است.

وی افزود: متاسفانه بعضی اشخاص و رسانه ها شیب گرانی را با شیب تورم اشتباه می گیرند و در بررسی ها و گزارشات خود دچار خطا می شوند. 

فیروزی همچنین به وضعیت طلای سقز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در خصوص مسائل مربوط به طلای سقز دغدغه هایی مطرح است که باید به آن سوالات و دغدغه ها بصورت علمی و کارشناسانه پاسخ داده شود.

وی با اشاره به اینکه همه مدیران دغدغه توسعه پایدار استان را دارند، گفت: در هر طرح توسعه ای در درجه اول باید سلامت مردم تامین و در اولویت قرار داشته باشد.

فیروزی در ادمه سخنان خود به وجود گمانه زنی و اظهار نظرهای گوناگون در خصوص مسائل زیست محیطی مربوط به طلای سقز  نیز اشاره کرد و افزود: معدن طلای سقز تنها معدن موجود در بالادست سد نیست و در دنیا نیز موارد بسیاری نظیر آن یافت می شود.

معاون اقتصادی استاندار کردستان افزود:باید مجموعه دغدغه ها در خصوص معدن طلای سقز به یک سیستم علمی و یک مدل کارشناسی واگذار شود تا تصمیمات درست با کمترین میزان خطا اتخاذ شود. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.