انور اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد مددجوی نهادهای حمایتی، 18 هزار نفر زیر پوشش بهزیستی و 43 هزار نفر نیز از مددجویان کمیته امداد هستند که بیمه درمانی شان به بیمه سلامت منتقل شده است.
وی با بیان اینکه بیمه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد از چند روز گذشته و طی تفاهم نامه ای به سازمان بیمه سلامت واگذار شد، افزود: این افراد شامل مددجویان ساکن شهرهای با جمعیت بالای 20 هزار نفر است.
مدیر کل بیمه سلامت کردستان اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان اردیبهشت جاری دفترچه بیمه سلامت ایرانیان برای تمام افرادی که به بیمه سلامت انتقال داده شده اند صادر و امور درمانی آنان پیگیری می شود.
وی یادآور شد: براساس تفاهم نامه منعقد شده تا زمان صدور دفترچه سلامت برای این مددجویان، این افراد می توانند امور درمانی خود را از طریق کارت درمانی کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام دهند.
اسماعیلی گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر از جمعیت استان زیوشش بیمه سلامت قرار دارند که 43 هزار نفر از این تعداد مددجویان کمیته امداد، 20 هزار نفر جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران و 18 هزار نفر مددجویان بهزیستی هستند.
در استان کردستان بیش از یک میلیون و 53 هزار و 607 نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیشترین تعداد شامل بیش از 600 هزار نفر در روستاها ساکن هستند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.