سرهنگ ابراهیم فاتحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته گذشته (23 اسفند امسال) ساعت 11 ماموران کلانتری 14 در حین گشت زنی در میدان فاتحی نزدیک بیمارستان کوثر به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سوای پراید مشکوک شدند و به راننده دستور ایست دادند.
وی اضافه کرد: راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس به سرعت و با حرکت مارپیچ از محل متواری شد.
سرهنگ فاتحی افزود: عملیات تعقیب و گریز با هدف توقیف خودرو و دستگیری سرنشینان آن آغاز شد و متهمان وقتی عرصه را بر خود تنگ دیدند خودرو را یکی از کوچه های اطراف میدان جهاد رها کرده و بلافاصله اقدام به سرقت وانت پیکانی که در محل بود، کردند.
وی یادآور شد: سوییچ وانت روی خودرو بود و یک کودک نیز سرنشین آن بود که سارقان دقایقی بعد از سرقت او را از خودرو پیاده کرده و متواری شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: سرانجام طی یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی، خودروی متهمان به یک دیوار سنگی برخورد کرد و آنها پس از پیاده شدن به اراضی اطراف محل تصادف گریختند.
وی تاکید کرد: ماموران پلیس که در تعقیب شان بودند یکی از آنها را که دارای چندین فقره سرقت و حمل مواد مخدر در چند استان کشور است را دستگیر کرده و در بازرسی بدنی از او مقدری مواد مخدر نیز کشف و متهم را به مقر پلیس منتقل کردند.
سرهنگ فاتحی با بیان اینکه خودروی پراید مورد استفاده سارقان نیز سرقتی بود، اظهار داشت: تلاش جهت دستگیری همدست سارق خودرو ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، فیلم این سرقت (وانت پیکان) به همراه کودک خردسالی که داخل آن بود بسرعت در فضای مجازی کردستان باز نشر شده بود که با تلاش پلیس سارق در کمترین زمان ممکن دستگیر شد.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.