به گزارش ایرنا، در آستانه سال نو که نهادهای امدادی به دنبال تنظیم برنامه های خود برای ارائه به مسافران و گردشگران هستند هلال احمر کردستان یا به صورت چراخ خاموش حرکت می کند یا هیچ اقدامی و برنامه ای ندارد.
طرح نوروزی 98 دستگاه های خدمات رسان در کردستان از 25 اسفند آغاز شده است و ارگان های مربوطه هرکدام اطلاعاتی از برنامه های خود در تعطیلات نوروزی به رسانه ها ارائه داده اند اما هلال احمر استان در این زمینه اقدامی نکرده است.
با وجود تماس های مکرر خبرنگار ایرنا روابط عمومی این جمعیت، به بهانه های مختلف از ارائه اطلاعات مورد نیاز به خبرنگار و رسانه سر باز می زند.
حال سئوال اینجاست آیا مدیریت و روابط عمومی هلال احمر کردستان از قدرت رسانه ها اطلاع دارند و می دانند که همکاری با رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها(با توجه به سرعت بالای اطلاع رسانی) در پیشبرد اهداف و برنامه هایشان بسیار تاثیر گذار هستند؟
تعداد قابل توجهی از مدیران و روابط عمومی ارگان ها و سازمان های مختلف، تصورشان از رسانه اغلب جنبه تصویری آن است و اهمیتی به رسانه های نوشتاری از جمله خبرگزاری ها نمی دهند و اولویت کاری شان در بحث رسانه ای ارائه اطلاعات به صدا و سیما است.
امید است مدیران و روابط عمومی دستگاه های خدمات رسان در کنار خدمات خود، در این ایام که نیاز به اطلاع رسانی بیشتری به مردم و مسافران نوروزی وجود دارد، همکاری لازم را با خبرگزاری ها داشته باشند.
7355 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.