هیوا رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک از سوی خیران و نیکوکاران استان و در سرفصل های اکرام، صدقات، مراکز نیکوکاری، کمک های امانی (مبتنی بر نیاز) جمع آوری شده است.
وی افزود: کمک های جمع آوری شده در همان سرفصل ها و براساس نیازهای شناسایی شده در حوزه های تعمیر، تجهیز و احداث مسکن، درمان، جهیزیه و پرداخت وام های اشتغالزایی هزینه شد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: کمک های جمع آوری شده برای نیازمندان نشان می دهد مشکلات معیشتی و اقتصادی حاکم بر جامعه نتوانسته بر حس نوعدوستی مردم تاثیر بگذارد ضمن اینکه اعتماد مردم به کمیته امداد را نیز نشان می دهد.
وی یادآور شد: کمک هایی که برای رفع نیازهای نیازمندان از سوی افراد خیر و نیکوکار در اختیار کمیته امداد قرار می گیرد بدون هیچگونه دخل و تصرفی و براساس اولویت در اختیار مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد قرار می گیرد.
رحیمی با بیان اینکه به هر میزان میزان مشارکت های مردم بیشتر باشد خدمات دهی کمیته امداد به نیازمندان نیز افزایش می یابد، از جامعه خیرین استان خواست همانگونه که همواره مبلغ خوبی برای کمک به قشر ضعیف جامعه بوده اند این روند را در سال آینده نیز ادامه دهند.
بیش از 60 هزار خانوار کردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و حدود هفت هزار نفر از این تعداد را کودکان یتیم زیر 15 سال تشکیل می دهند که توسط حدود 16 هزار حامی حمایت می شوند.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.