صباح محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شبکه توزیع برق که از ساعت یک بامداد جمعه در تمام منطقه اورامان دچار اختلال شده بود با تلاش بی وقفه نیروهای شرکت برق سروآباد تا عصر دیروز بخشی از مشکلات رفع و برق روستاهای وصل شد ولی همچنان برق روستاهای کماله، ویسیان، رودبر، ناو، نوین، کلجی و عباس آباد قطع است.
وی اضافه کرد: از ساعات پایانی روز پنجشنبه تا ساعت 15 دیروز در تمام نقاط بخش اورامان شبکه مخابرات نیز قطع بود که با همت و تلاش نیروهای شرکت مخابرات مشکل برطرف اما هنوز تلفن همراه و ثابت روستاهای ناو، نوین وکلجی دچار اختلال است.
محمدی افزود: در پی بارش سنگین برف که از شامگاه پنجشنبه در منطقه آغاز شد، محدوده گردنه ژالانه در جاده ارتباطی سروآباد به اورامان و 10 روستای تابعه مسدود شده بود.
وی یادآور شد: عملیات برفروبی داخل شهر اورامان تخت تا روستای ویسیان انجام شد و در حال حاضر تردد در این مسیرها بدون هیچ مشکلی در جریان است.
محمدی گفت: روز گذشته سقوط یک بهمن سنگین باعث ایجاد خسارت سنگین به باغات شهر اورامان تخت در منطقه ای به نام «به نن» شد که میزان آن هنوز برآورده نشده است.
وی تاکید کرد: بدلیل بارش سنگین برف، برودت هوا و لغزندگی معابر امروز 11 اسفند همه مقاطع تحصیلی مدارس منطقه اورامان تعطیل است.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر 52 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.