به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ضیاءالدین حزنی روز سه شنبه در اجلاسیه پایانی 464 شهید شهرستان قروه اظهار داشت: شهدا در راه خدا گام برداشتند و افتخار می کنیم که همواره در کنار شهدا و با آنان بوده ایم و اینها رمز موفقیت ملت ایران هستند.
وی اضافه کرد: ملت ایران شهدا را هیچگاه فراموش نمی کند و برگزاری چنین همایش هایی نشان می دهد یاد و خاطره شهدا در کشورمان همیشه زنده و جاودان است.
سردار حزنی افزود: شهدا احتیاجی به برگزاری این قبیل برنامه ها ندارند بلکه این ما هستیم که به این برنامه ها برای ایستادگی و مقاومت برابر استکبار نیاز داریم.
وی موفقیت و سربلندی ایران اسلامی را به برکت خون شهدا دانست و یادآور شد: جمهوری اسلامی تنها نظام مردمی دنیاست که در سایه تعالیم معنوی قرآن کریم، توانسته 40 سال با سربلندی و عزت به آرمان های خود پایبند باشد.
به گزارش ایرنا، شهرستان قروه 464 شهید معظم در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کرده که از این تعداد 19 نفر از زنان شهیده هستند.
390 شهید در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، هشت شهید در راه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و 51 شهید در بمباران های شهر قروه در راه دفاع از این آب و خاک جان خود را فدا کردند.
13 شهید گمنام هم در شهرستان قروه آرمیده اند.
این شهرستان 62 آزاده، 507 جانباز زیر 25 درصد و 393 نفر جانباز بالای 25 درصد تقدیم نظام اسلامی کرده است.
9937/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.