سردار علی آزادی روز شنبه در جریان دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار داشت: مشارکت مردم در تمامی ابعاد می تواند در ارتقای امنیت پایدار تاثیرگذار باشد و نیروی انتظامی درصدد است با استفاده از کانال های مختلف علاوه بر اینکه در آگاهی بخشی جامعه گام بر میدارند نقش آنان را در افزایش مشارکت بیتر کند.
وی اضافه کرد: در این راستا به دنبال ارتقای امنیت و امنیت پایدار از طریق ارتباط بیشتر و رودررو با مردم هستیم تا آنان بتوانند به راحتی کاستی ها و نقایص وظایف انجام شده از سوی نیروهای این فرماندهی را بهتر به مسئولان ارشد منتقل کنند.
فرمانده انتظامی کردستان گفت: در همین راستا دوشنبه ها از ساعت 15 در دفتر نظارت همگانی با مردم ملاقات دارم و مشکلات و انتقادات مردم را بررسی می کنیم و نتایج تاثیرگذاری ماموریت ها را نیز بررسی می کند.
سردار آزادی با اشاره به اهمیت سرعت بخشی در ارایه آگاهی به مردم اشاره کرد و گفت: هرچقدر رسانه ها در اطلاع رسانی دقت عمل و سرعت بیشتری به خرج دهند می توانند توطئه های دشمن را بهتر بی اثر کنند.
وی با بیان اینکه رسانه ها در این چهل سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد به خوبی توانستند رسالت خود را ایفا کنند اضافه کرد: فعالان حوزه رسانه افسران جنگ نرم هستند و تا کنون توانسته اند در مسیر مقابله با دشمن به خوبی بدرخشند.
وی عملکرد رسانه ها را قابل تحسین اعلام کرد و افزود: رسانه ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی عملکرد مناسبی داشته است و توانسته بیش از توان خود کیفی عمل کند.
سردار آزادی اظهار داشت: به دنبال دیدار با اصحاب رسانه در راستای تعامل و ارتباط بیشتر هستیم چونکه هرقدر ارتباط پلیس با رسانه بیشتر باشد در اطلاع رسانی به مردم، مشارکت عمومی و آگاهی بخشی به مردم برای پیشگیری از جرائم و معضلات اجتماعی موثر است.
6108 / 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.