به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ حسینعلی امیری پنجشنبه شب در جشن چهل سالگی پیروزی انقلاب در سالن آزادی سنندج اظهار داشت: مردم مهمانواز و شریف کردستان همواره پشتیبان ایران بوده اند وهر وقت به حضور آنان نیاز بود با همه وجود احساس مسئولیت کرده و به صحنه آمدند.
وی حضور پرشور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب را نشان تعهد و درک عمیق مردم کردستان اعلام و اضافه کرد: در شرایطی که دشمن با رخنه اقتصادی در صدد تنگ کردن عرصه بر مردم است، مطمئن هستیم با حضور مردم از این گردنه نیز عبور می کنیم.
امیری گفت: در استان کردستان کارهای بسیاری در بخش حمل و نقل، آموزش عالی و مسائل اقتصادی انجام و یا در حال انجام بوده که این اقدامات تنها با حمایت و پشتیبانی مردم محقق شده است.
به گزارش ایرنا، امیری برای آشنایی با مشکلات کردستان روز پنجشنبه در آستانه فرا رسیدن دهه فجر به این استان سفر کرد.
بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج، دیدار با خانواده شهید نادر تقی پوریان، حاج ماموستا سید صلاح الدین حسامی امام جمعه اسبق شهر سنندج و نخبگان و برگزیدگان استان از برنامه های معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر کردستان بود.
استان کردستان با 29 هزار کیلومترمربع مساحت، یک میلیون و 603 هزار نفر جمعیت و دارای 10 شهرستان، 30 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 677 روستای دارای سکنه است.
/ 3034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.