به گزارش خبرنگار ایرنا، سید احسن علوی عصر یکشنبه در نشست استاندار کردستان با روحانیون و علما اظهار داشت: ایران اسلامی به عنوان کشوری با امنیت بالا در شرایطی که خاورمیانه با نا امنی های زیادی روبرو است به حیات خود مقتدرانه ادامه می دهد.
وی افزود: دشمنان 6 هزار داعشی را به افغانستان منتقل کردند و همچنان با دخالت در امور کشورهای منطقه بدنبال ایجاد نا آرامی هستند اما ایران اسلامی همچنان اقتدار خود را حفظ کرده است.
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این انقلاب عظیم متکی بر قرآن و فرامین الهی است و پایداری خود را از این امور مهم و استقامت مردم دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی با توطئه های بی شمار خود موجب وحدت و انسجام ملی ما شدند، یادآور شد: این وحدت و یکی بودن همچنان نیاز است و باید ادامه پیدا کند.
علوی اضافه کرد: ایران اسلامی امروز در عرصه های مختلف پزشکی، علمی، انرژی، نانوتکنولوژی و تجهیزات نظامی به مراتب پیشرفت های مهمی داشته که خار چشم دشمنان است.
وی گفت: جنگ اقتصادی که دشمنان به راه انداخته برای مقابله با پیشرفت های کشورمان است و تنها را مقابله با آن حفظ وحدت و یگانگی است.
در این نشست ماموستا فایق رستمی به عنوان مشاور استاندار در امور روحانیون منصوب و معرفی شد.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.