محمدباقر محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هلال احمر استان فقط یک داروخانه در سنندج دارد اما خدمات دارویی مورد نیاز به بیماران ارائه می دهد.
وی با اشاره به اینکه در این داروخانه داروهای تک نسخه ای و کمیاب عرضه می شود، افزود: تعداد زیادی از مردم استان های دیگر نیز برای دریافت دارو به داروخانه هلال احمر کردستان مراجعه می کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: تلاش می کنیم داروهایی را که کمیاب تر است تهیه و در اختیار بیماران قرار دهیم تا مردم نیازی به مراجعه به تهران یا دیگر استان ها نداشته باشند.
محمدی در ادامه به طرح امداد و نجات زمستانی اشاره کرد و گفت: نیروهای امدادی در اغلب جاده های مواصلاتی و اصلی استان مستقر هستند و پایگاه های موقت هلال احمر هر کدام 2 تا سه محور فرعی را تحت پوشش قرار می دهند.
وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را بکار می گیریم در صورت بروز حادثه در فصل سرما، در کمترین زمان و به بهترین شیوه کار امداد رسانی به مردم را انجام دهیم.
به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر استان کردستان دارای 11 پایگاه امداد جاده ای، 100 تیم امدادی، چهار هزار داوطلب فعال و بیش از 40 هزار داوطلب آموزش دیده و آماده همکاری در شرایط سخت و بحرانی است.
7355/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.