به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شریفی روز شنبه در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر سقز اظهار داشت: فعالیت های پژوهشی برای حل مشکلات جامعه کنونی امری مهم و حائز اهمیت است بوده و ستاد پژوهش شهرستان در راستای توسعه پژوهش های علمی در فرمانداری ویژه شهرستان ایجاد می شود.
وی اضافه کرد: دانشگاه فنی حرفه ای نیز برای دختران در سقز ایجاد می شود و این کار می تواند زمینه را برای تحصیل دختران در رشته های فنی و حرفه ای و گرایش آنان به سمت برخی فعالیت های کارآفرینی ایجاد کند.
معاون آموزشی دانشگاه فنی حرفه ای سقز نیز در این مراسم گفت: دانشکده فنی حرفه ای در این دانشگاه برای دختران ایجاد شده است و در صورت تکمیل ظرفیت در ترم بهمن امسال دانشجو می پذیرد.
محمد صالح حکیمی افزود: دانشکده فنی حرفه ای دختران سقز از ابتدا در 2 رشته حسابداری و کامپیوتر در نیمه تحصیلی بهمن 97 و برای مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد.
وی اضافه کرد: ایجاد دانشکده فنی و حرفه ای پسرانه بانه هم قطعی شده است و اگر ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشکده تکمیل شود بهمن امسال در رشته صنایع فلزی و الکترونیک دانشجو پذیرش می کند.
به گزارش ایرنا، هفته پژوهش از 24 آذر تا یک دی با هدف پژوهش هدفمند - فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی برگزار شد.
در این هفته پژوهش سمینارهای سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار، مسئولیت و مخاطرات در حوادث در حوادث جاده ای و سمینار نقدی بر مدیریت بحران در ایران با رویکردی پژوهشی توسط اساتید دانشگاه های پیام نور و آزاد شهرستان ارائه شد.
در این هفته 16 سمینار، 46 مقاله علمی ، سه مقاله ISI ارایه، سه جلد کتاب رونمایی، سه نمایشگاه گشایش و پنج طرح پژوهشی برای نهادهای اداری و دانشگاهی ارائه شده است.
3034 / 6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.