به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید احمد سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تلاش آمریکا و همپیمانانش برای محکوم کردن برنامه موشکی ایران و تحریم آن در شورای امنیت ملل بار دیگر با شکست مواجه شد.
وی افزود: فعالیت های موشکی ایران کاملا مشروع و صلح آمیز است و نه تنها تهدیدی برای هیچ کشوری نیست بلکه به هیچ وجه ناقض قطعنامه های سازمان ملل هم نیست.
امام جمعه سروآباد با محکوم کردن حمله تروریستی اخیر در چابهار تاکید کرد: اینگونه حملات تروریستی نقشه شوم دشمنان برای ضربه به نظام و انقلاب اسلامی و ایجاد تفرقه و اختلاف در بین ملت ایران است.
وی با تاکید بر اینکه حملات تروریستی را بشدت محکوم می کنیم، افزود: ملت ایران در برابر این جنایت های دشمنان سکوت نکرده و اتحاد و وحدت خود را برای نابودی آنها تقویت می کنند.
ماموستا سجادی در بخش دیگری از سخنان خود به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: این تحریم ها و فشارهای اقتصادی هیچ تغییری در عزم و اراده ملت در دفاع از انقلاب اسلامی ایجاد نمی کند و مردم ما را برای دفاع از نظام و انقلاب خود استوارتر و مستحکم تر می کند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان و بیش از 50 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.