علی فاتحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت 486 مورد بازرسی و 81 مورد گشت مشترک با همکاری سایر ارگان ها از نانوایی های سطح شهرستان انجام گرفته است.
وی اضافه کرد: این بازرسی ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در نانوایی های شهرستان صورت گرفته است
فاتحی افزود: در این بازرسی ها با واحدهایی که قوانین نظام صنفی را رعایت نکرده و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می کنند، برخورد می شود.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلف واحدهای نانوایی با 32 فقره کم فروشی است، گفت: باقی تخلفات مربوط به گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سایر موارد بوده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کامیاران یادآور شد: کل نانوایی فعال در شهرستان 172 واحد است که از این تعداد 151 واحد سهمیه پز و 21 واحد نیز آزاد پز هستند.
فاتحی در خصوص تخلفات کارخانه های آرد سازی نیز اظهار داشت: جهت پیشگیری از بروز تخلفات احتمالی تاکنون هشت مورد بازدید و بازرسی از کارخانه آرد سازی شهرستان صورت گرفته است.
وی از شهروندان خواست گزارش های خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، احتکار و انبارهای بی نام نشان از طریق سامانه ارتباطی 124و یا به صورت حضوری و کتبی اطلاع دهند تا برخورد لازم با متخلفان صورت گیرد.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.