سرهنگ حمید عبدالملکی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جاده های سروآباد، دیواندره، بانه، مریوان و سقز برفی گزارش شده و لغزنده است.
وی اضافه کرد: این شرایط مقطعی و ممکن است در زمان هایی با بارش باران نیز مواجه باشیم با این حال همراه داشتن ملزومات سفز زمستانی ضروری است.
سرهنگ عبدالملکی افزود: طی 24 ساعت گذشته تصادف منجر به فوت در جاده های این استان نداشته ایم ولی روز گذشته چند تصادف جرحی در جاده های برون شهری استان روی داد.
وی با بیان اینکه افراد از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، تاکید کرد: کسانی که قصد سفر دارند حتما زنجیر چرخ و دیگر ملزومات سفر زمستانی همراه داشته و از سالم بودن تیغه برف پاک کن و سیستم گرمایشی خودرو خود نیز قبل از سفر اطمینان حاصل کنند.
اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد از بارش بیش از 38 سانتیمتری برف در گردنه ژالانه در محور ارتباطی سروآباد - پاوه و منطقه اوارمان خبر داده و اعلام کرد تردد وسایل نقلیه در این گردنه بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.
طول شبکه راه های استان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.