صدیقه عبداللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دوره پیش دبستانی بدلیل غیررسمی بودن کلاس ها به گونه ای است که برخی از خانواده ها ثبت نام فرزندان خود را به ماه های آبان و آذر موکول می کنند.
وی افزود: برهمین اساس زمینه ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی از اول مهرماه در سامانه سناد فراهم شده است و مدیران مراکز با مراجعه به وب سایت www.snd.medu.ir نسبت به ثبت نام نوآموزان اقدام می کنند.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان گفت: از اول مهر تاکنون بیش از 90 درصد نوآموزان پیش دبستانی در این سامانه ثبت نام کرده اند و در این مدت زمان منطقه سریش آباد و شهرستان سروآباد بشترین آمار ثبت نامی را داشته اند.
وی اظهار داشت: همچنین براساس بررسی های انجام شده منطقه موچش، شهرستان دهگلان، دیواندره و ناحیه یک سنندج نیز در رده های بعدی تعداد آمار ثبت نامی نوآموزان پیش دبستانی در سامانه سناد قرار دارند.
عبداللهی با بیان اینکه این سامانه تا 20 آذرماه برای ثبت اطلاعات نوآموزان پیش دبستانی باز است گفت: انتظار می رود سایر شهرستان ها نیز اقدامات لازم را در راستای تسریع در ورود داده های نوآموزان در سامانه سناد انجام دهند.
در سال تحصیلی جاری (98 - 97) 290 هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در سه هزار و 800 مدرسه شهری و روستایی استان کردستان تحصیل می کنند.
7348/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.