به گزارش خبرنگار ایرنا، کوهسار دادور روز چهارشنبه در حاشیه اتمام آسفالت قطعه چهارم این مسیر ارتباطی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های پیمانکار این پروژه شرکت قندیل مریوان، امروز قطعه چهارم این مسیر مهم ارتباطی آسفالت شد و زیر بار ترافیک رفت.
وی افزود: راه ارتباطی شهرستان های سروآباد و مریوان به کامیاران به پنج قطعه تقسیم شده که قطعه اول آن به طول 6 کیلومتر در مرحله برگزاری مناقضه و تعیین پیمانکار است و قطعات دوم، سوم و چهارم آن به طول 21 کیلومتر توسط شرکت قندیل مریوان اجرا و آسفالت شد.
فرماندار سروآباد اضافه کرد: قطعه پنجم این پروژه به طول هفت کیلومتر است که چهار کیلومتر آن به اتمام رسیده و پیمانکار مصمم است در صورت شرایط جوی مناسب، سه کیلومتر باقی مانده آن را نیز آسفالت کند.
وی یادآور شد: امیدواریم با تعیین پیمانکار برای قطعه اول و تخصیص اعتبارات لازم و همچنین تکمیل سه کیلومتر باقی مانده قطعه پنجم سال آینده شاهد افتتاح کامل راه ارتباطی سروآباد به کامیاران باشیم.
دادور تاکید کرد: آسفالت و بهسازی پل رودخانه ای تقاطع روستای رزاب بخش مرکزی که در این مسیر ارتباطی واقع شده نیز در حال مطالعه است.
وی گفت: جاده سروآباد به کامیاران یکی از جاده های مهم و استراتژیک استان کردستان است که ارتباط استان های جنوبی را به غرب کشور متصل می کند.
به گزارش ایرنا، مسیر ارتباطی شهرستان های سروآباد به کامیاران از مسیرهای مهم ارتباطی به شمار می رود که فاصله ارتباطی این 2 شهرستان را کاهش می دهد.
جاده سروآباد - کامیاران به طول 112 کیلومتر در چند سال اخیر به عنوان یکی از پروژه های مهم این 2 شهرستان که ارتباط جنوب به غرب کشور را به متصل می کند با پیگیری های مسئولین استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آسفالت و بهسازی شده و اکنون تنها 9 کیلومتر آن باقی مانده که به گفته مسئولان تا پایان سال آینده این مسیر مهم ارتباطی آسفالت و به بهره برداری کامل می رسد.
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.