به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا روز سه شنبه در دیدار با شهردار و شورای شهرهای دهگلان و بلبان آباد با بیان این مطلب گفت: دوره ای آموزشی ویژه برای شهرداران استان برگزار شود و این دوره بهتر است در یکی از شهرهای موفق کشور برگزار شود.
وی اضافه کرد: حضور و بازدید شهرداران از شهرهای موفق و آموزش دیدن آنان می تواند ایده‌های جدیدی را در ذهن آنان بوجود بیاورد و هزینه این دوره آموزشی را استانداری تقبل می کند.
مرادنیا همچنین شهرداری ها را به پرهیز از چشم دوختن به کمک های دولتی فراخواند و افزود: شهرداری ها باید ایده های جدید داشته باشند و به فکر ایجاد درآمدهای پایدار باشند.
استاندار کردستان با بیان اینکه من به مسائل عمران شهری حساسیت ویژه دارم افزود: بخشی از مسائل وجود دارد که حل آنها نیازمند هیچ هزینه ای نیست.
وی اضافه کرد: لازم است شهرداری ها نسبت به موضوع نظافت عمومی شهر و بویژه ورودی های شهر حساسیت به خرج دهند.
به گزارش ایرنا مرادنیا استاندار کردستان در ادامه سفرهای شهرستانی خود امروز به شهرستان دهگلان سفر کرده که بازدید از چند طرح عمرانی و خدماتی، حضور در جلسه شورای اداری و دیدار با فعالان سیاسی، مدنی، تشکل های صنفی و سازمان های مردم نهاد از برنامه های وی در این سفر است.
وی در این سفر علاوه بر حضور در مزار شهدای دهگلان از خانواده شهیدان محمدشریف طهماسبی و محمد صالح محمودی نیز دیدار کرد. شهر دهگلان در 45 کیلومتری شرقی سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و طبق آمار سرشماری سال 1395 دارای 64 هزار نفر جمعیت است.
30 هزار نفر از جمعیت این شهرستان در شهر و 34 هزار نفر هم در روستا ساکن هستند که دارای 2 شهر و 122 روستا که 102 روستا دارای سکنه و بقیه فاقد سکونت است.
استاندار کردستان پیشتر به شهرستان های قروه، سقز، کامیاران، دیواندره، سروآباد، بانه و مریوان سفر کرده است.
3034/6108
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.