به گزارش خبرنگار ایرنا، شعبان سپهر روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی 13 آبان شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم براساس رسالت انقلابی شان است، اظهار داشت: مردم کامیاران دژه تسجیر ناپذیر اسلام در کردستان هستند.
وی با بیان اینکه حرکت عظیم امروز مردم ایران برای به خاک مالیدن پوزه آمریکایی ها کافی است، افزود: این حرکت تجدید بیعت مردم آزادیخواه ایران با امام (ره)، شهیدان انقلاب و آرمان های نظام اسلامی است.
سپهر اضافه کرد: در سیر بررسی تاریخ تکوینی و تحلیلی انقلاب اسلامی همواره روزهای وجود دارد که همچون ستاره درخشان بر آسمان کشور نور افشانی می کنند که از جمله این روزها می توان به 15 خرداد و 13 آبان اشاره کرد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ارائه توضیحاتی در خصوص سیر تکامل انقلاب اسلامی و روزهای حساس این انقلاب یادآور شد: دانش آموزان مهمترین عامل تشکیل و حفظ این انقلاب بوده و هستند.
وی با اشاره به اینکه تا قبل از انقلاب بیش از 60 هزار کارشناس آمریکایی در امور داخلی ما دخالت داشتند، گفت: آمریکایی ها راه پیشرفت را اینگونه از جوانان وطن سلب کرده بودند.
سپهر در خصوص اهمیت تسخیر لانه جاسوسی در این روز اظهار داشت: امروز به تمام دنیا ثابت شده آمریکا اگر ادعای دموکراسی و آزادیخواهی دارد فقط برای پیشبرد اعمال جنایتکارانه اش در دنیا است.
وی با اشاره به تشدید تحریم های آمریکا علیه دولت و ملت ایران اسلامی افزود: ملت بصیر کشورمان مانند همیشه از این گردنه سخت نیز با تدابیر هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و همت بلندشان خواهند گذشت.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه این تحریم ها معیشت و سفرهای مردم را نشانه گرفته است، تاکید کرد: از آنجا که همدلی و وحدت راه گذر از این شرایط است باید هر نجوایی که تفرقه انداز باشد، محکوم شود.
این مراسم که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم، مسئولان اجرایی، دانش آموزان و دانشجویان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، با قرائت قطعنامه راهپیمایی و آتش زدن پرچم آمریکا پایان یافت.
کامیاران با 102 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری جنوب سنندج واقع شده است.
7349/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.