به گزارش ایرنا، سردار مسعود خرم نیا روز دوشنبه در نشست شورای اداری و آیین معارفه فرمانده انتظامی جدید شهرستان قروه اظهار داشت: حفظ اعتماد و سرمایه اجتماعی برای تقویت آرامش و امنیت در جامعه ضروری است.
وی در زمینه انتخاب فرماندهان انتظامی مناطق مختلف استان کردستان گفت: دارا بودن صلاحیت و ویژگی های خاص در کنار بهره گیری از تدبیر از اصلی ترین شاخص ها برای انتخاب این افراد است.
فرماندار قروه هم در این نشست، دستیابی به موفقیت در تمام عرصه ها را نیازمند بستر امنیت دانست و تاکید کرد: عملکرد مطلوب و مناسب ناجا، بسترساز موفقیت های علمی، اجتماعی، اقتصادی است.
موحد امان اللهی با بیان اینکه امروز احساس امنیت با ارزش تر از خود امنیت است، افزود: این احساس با تلاش شبانه روزی و بدون وقفه نیروهای مسلح از جمله نیروی انتظامی به وجود آمده است.
فرمانده جدید انتظامی قروه هم تعامل و همکاری مردم را عامل پیشبرد اهداف انتظامی و امنیتی برشمرد و یادآور شد: تلاش برای تعامل بیشتر مردم با پلیس و پلیس با مردم از جمله اهداف ناجا است.
سرهنگ میثم گوهری آرانی رفع دغدغه های مردم، برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و جرایم، ساماندهی ترافیک، مبارزه با قاچاق کالا و اجرای طرح های امنیت اجتماعی را از برنامه های فرماندهی انتظامی قروه اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات سرهنگ حسین رضا رشیدی تقدیر و سرهنگ میثم گوهری آرانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان قروه معرفی شد.
سرهنگ گوهری آرانی، جانشینی فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل و معاونت وظیفه عمومی کاشان را در کارنامه خدمتی خود دارد.
قروه در 90 کیلومتری شرق سنندج قرار دارد.
7345/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.