عیسی رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مهمانان شامل 45 هزار و 198 نفر (135 هزار و 594 نفر روز) بودند که در پایگاه های آموزش و پرورش پذیرش و در مدارس و سایر مراکز اقامتی اسکان یافتند.
وی با بیان اینکه فعالیت ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان 15 شهریور به پایان می رسد، افزود: از اول تیر ماه 16 مرکز پذیرش در مدارس، خانه های معلم و مراکز اقامتی وابسته به آموزش و پرورش ایجاد شد تا نسبت به پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی استان اقدام کردند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان تاکید کرد: امسال از تمام ظرفیت ها و امکانات در زمینه خدمات رسانی به مهمانان تابستانی استفاده شد و علاوه بر خانه معلم و مراکز اقامتی، 130 مدرسه با 990 کلاس درس نیز مهمان پذیرش کردند.
وی یادآور شد: تاکنون که تنها یک هفته به پایان فعالیت ستادهای اسکان باقی مانده هیچ مشکلی در استان در زمینه خدمات رسانی به مسافران وجود ندارد و تمام امکانات برای رفاه و آسایش مهمانان مهیا است.
رحیمی اضافه کرد: در این مدت، 400 نفر از عوامل اجرایی آموزش و پرورش استان در مراکز پذیرش مستقر و خدمات مورد نیاز به مسافران و مهمانان تابستانی ارائه کرده و پاسخگوی نیازهای آنان در زمینه های مختلف بودند.
آموزش و پرورش کردستان تابستان سال گذشته با 122 مدرسه، 967 کلاس درس و 407 نفر عوامل اجرایی به مهمانان و مسافران تابستانی خدمات رسانی کرد.
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.