به گزارش ایرنا، اردشیر نوریان پنجشنبه شب در جشن دومین سال آغاز به کار هفته نامه راه روشن زاگرس در سالن اجتماعات بین شهید و امور ایثارگران استان افزود: برخی از نمایندگان در شرایط کنونی به دنبال سوال از رئیس جمهوری هستند در حالی که زمان کنونی برای سوال مناسب نیست.
وی با بیان اینکه طرح سوال از رئیس جمهوری را امضا نکرده است تصریح کرد: حس می شود سوال کنندگان از رئیس جمهوری به دنبال یک کش و قوس جناحی هستند و به دنبال اصلاح امور نیستند.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن گفت: دولت کنونی برآمده از آرا میلیونی مردم است و دولت را باید به صورت هوشمندانه حمایت کرد و اگر نقدی باشد باید این نقد منصفانه باشد.
وی با بیان اینکه رسانه ها قدر قلم را بدانند ، تصریح کرد : این هفته نامه اتکای به نماینده مجلس ندارد و تنها سه مقاله از بنده در این نشریه به چاپ رسیده است و تمامی مطالب به تایید بنده رسیده است.
به گفته وی، این نشریه اتکا به رانت ندارد و جوانان فعال در این نشریه بی هیچ گونه چشم داشتی فعالیت می کند.
نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت : این نشریه جو سازی، شانتاژ بازی، شایعه پراکنی و تخریب نمی کند و خط قرمز آن دوری از تفریط و افراط است.
نوریان یادآور شد: وظیفه رسانه تولید گفتمان است و هفته نامه راه روشن نیز به دنبال گفتمانی است که از افراط و تفریط دوری می کند، در حالی که عده ای با کم خردی و حب و بغض ، دوری از افراط و تفریط را دوزیست بودن عنوان می کنند اما این هفته نامه پایبند به گفتمان خود اتکای، استقلال ، حریت و پیگیری منافع مردم است .
نوریان اظهار داشت: گاهی جریان افراط و تفریط از هر دو جریان سیاسی در مقابله گفتمان راه روشن، که نفی افراطی گری است، می ایستند در حالی که افراط گری و تفریط گری به شکست و تسلیم منتهی می شود.
به گفته وی، انجام کار سیاسی در چهارمحال و بختیاری پر هزینه است و باید هزینه های سیاسی را پایین آورد ، اما نباید جوانان را نا امید کرد و با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان بسیاری از مدیران جای خود را به جوانان خواهند داد.
نوریان به برج های دو قلوی شهرکرد نیز اشاره کرد و گفت: اگر این طرح وجود نداشت معلوم نبود منتقدان به چه بهانه ای به شهرداری و اعضا شورا گیر می دادند، در حالی که اگر این طرح معایب و مزیت هایش با هم دیده می شد، کار سرعت بهتری می گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تا پیش از انقلاب تنها چند نشریه به صورت محدود در اصفهان از سوی برخی از شعرا استان منتشر می شد.
جواد کارگران دهکردی افزود : پس از انقلاب اسلامی و از سال 1370 به بعد ، نشریات مجوز دار در استان فعال شدند و اکنون 93 نشریه در استان فعال است.
به گفته وی، نشریه هفته نامه راه روشن به صورت منظم منتشر می شود و مطالب آن نیز از نظر محتوای تولیدی هیات تحریریه است.
جانشین مدیرمسوول هفته نامه راه روشن زاگرس نیز گفت: مطالب ، مقاله ها، نقدها و میزگردهای نشریه در قالب بیش از 600هزار کلمه در طول دو سال فعالیت آن تولید و منتشر شده است .
محسن احمدی مقدم اظهار داشت: این نشریه تاکنون 42شماره خود را منتشر کرده است و 50مقاله از محققان و نویسندگان در هفته نامه منتشر شده است.
به گزارش ایرنا، در این نشست که جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری حضور داشتند، از اعضا هیات تحریریه این هفته نامه تقدیر شد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.