به گزارش ایرنا، مهدی نصر اصفهانی روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در مجتمع غدیر شهرکرد افزود: این تعداد در 20 هزار و 700 کانون به فعالیت های فرهنگی مشغول هستند.
وی تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از این پس در بخش های هنری از جمله تئاتر، خوشنویسی، سرود و برنامه های دیگر فعالیت خود را در کنار کارهای فرهنگی گسترش می دهند.
نصر اصفهانی، از تدوین سند راهبردی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور خبر داد و افزود: این سند نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی هنری کانون مساجد دارد.
به گفته وی، از این پس برای «بچه های مسجد» کارت شناسایی هوشمند صادر می شود تا از خدمات مختلف بهره مند شوند.
معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به کارخانه فرهنگی تبدیل شوند تا به تولید محتوای فرهنگی بپردازند.
نصر اصفهانی پیشنهاد ایجاد یک اردوگاه برای بچه های مسجد سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری را ارائه کرد و گفت: امسال این استان میزبان مسابقات سرود کشوری بچه های مسجد است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: اکنون 450 کانون فرهنگی هنری در سطح استان فعال است.
جواد کارگران دهکردی با بیان اینکه 150کتابخانه در این کانون ها فعال است، افزود: تا پایان برنامه ششم توسعه باید تمامی مساجد استان دارای کانون فرهنگی هنری مساجد باشد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات 22 ساله حجت الاسلام مراد یوسفی قدردانی و محمدرضا مظاهری به عنوان سرپرست جدید دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری منصوب شد.
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.