حسین اجاقی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی و ارتفاع 2 هزار و 400 متری از سطح دریا، این استان مهمترین مکان برای برپایی اردوهای هوازی ورزشکاران در کشور قلمداد می شود.
به گفته وی، زمانی که تیم ملی ووشو ایران در شهرکرد اردوی آمادگی خود را برپا کرد، ملی پوشان در شرایط مطلوبی قرار گرفتند و تمرینات خوبی در این استان برگزار شد.
وی افزود: این استان از نظر ورزشکاران رشته ووشو نیز یکی از استانهای مستعد کشور است که ورزشکاران آن در سالهای مختلف حایز مقام در آسیا و جهان شده اند.
سرمربی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آمادگی کامل این تیم برای حضور در رقابت های بازی های آسیایی 2018 گفت: ووشوکاران ایران در بازی های جاکارتا با آمادگی کامل حضور خواهند یافت.
به گزارش ایرنا، اردوی تیم ملی ووشو جمهوری اسلامی ایران مردادماه امسال به منظور آمادگی برای رقابت در بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی با حضور 8 بازیکن و 2 مربی در شهرکرد برگزار شد.
میزبانی از تیم ها و ورزشکاران یکی از مهمترین طرح های ورزشی چهارمحال و بختیاری است که در سفر استانی هیات دولت نیز بر روی آن تاکید شده است.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.