شهرام ندیمی روز شنبه در جریان بهره برداری از این طرح ملی در گفت و گو با ایرنا ، اظهارکرد: برای احداث و تکمیل این طرح افزون بر 12 میلیارد ریال از اعتبارات اداره کل استان با همکاری شورای اسلامی شهرکیان هزینه شده است.
وی آشکار سازی 27 نقطه پرحادثه دارای اولویت دار محورهای ارتباطی این استان به منظور کاهش تصادفات در سطح استان را یادآورشد و گفت: تعداد 49 نقطه پرحادثه دارای اولویت برای اصلاح و رفع در این استان شناسایی شده است.
به گفته وی، بعد از آشکار سازی نقاط پرحادثه ، مشاور اجرای طرح تعیین شده است که هم اینک کارشناسان و مشاور طرح در حال بررسی و تعیین شیوه اصلاح نقاط و میزان هزینه هستند.
ندیمی ادامه داد: هم اینک حدود 4 هزار کیلومتر راه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که به ازای هر کیلومتر آن یک نقطه مستعد حادثه وجود دارد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از 160 نقطه پرحادثه در محورهای ارتباطی استان ساماندهی شد.
براساس گزارش های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری 200 نقطه حادثه خیز و پیچ خطرناک و 151 گردنه شناسایی شده و کد دار در این استان وجود دارد.
به گزارش ایرنا ، شهرکیان از توابع شهرستان شهرکرد با 13هزار نفر جمعیت در 6 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.