به گزارش ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار کرد: با وجود انتقادات بسیاری که در پی انتصاب فرماندار جدید شهرکرد وجود داشت اما از این انتخاب راضی هستم و عنوان می کنم انتخاب وی یکی از مناسب ترین انتخاب ها بوده است.
اقبال عباسی با بیان اینکه فرمانداران، نماینده حاکمیت در شهرستانها هستند، توصیه کرد: فرمانداران نماینده همه گروه ها و سلایق سیاسی و اجتماعی باشند و پیشنهادات منطقی و اصولی را بپذیرند.
وی، برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی، پیگیری امور و نظارت و ارزیابی را چهار وظیفه محوری فرمانداران برشمرد و گفت: انتظار می رود مدیران نظام جمهوری اسلامی در انجام وظیفه خود ابتدا به خدا و سپس متکی بر شایستگی و تلاش خود باشند.
فرماندار جدید شهرستان شهرکرد نیز در این آئین با تاکید بر بهره گیری از تمام ظرفیت ها و قابلیت های این شهرستان، اظهار کرد: بی شک در مسیر رشد و توسعه شهرستان پیگیری منافع عمومی بر منافع شخصی و گروهی ارحجیت دارد و این مهم را سرلوحه کار خود قرار می دهم.
عبدالعلی ارژنگ افزود: شهرکرد بعنوان مرکز استان باید از جایگاه بهتری برخوردار شود و این موضوع مستلزم توجه ویژه مسئولان یه این شهرستان است.
وی خاطرنشان کرد: کار و تلاش و خدمت رسانی به مردم را در راس برنامه های خود قرار داده و امید می رود در مسیر تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید گام های اساسی بردارم.
به گزارش ایرنا، در این آئین از خدمات 4 سال و سه ماه حمید ملکپور دهکردی فرماندار سابق شهرستان شهرکرد قدردانی و عبدالعلی ارژنگ به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
شهرستان شهرکرد با بیش از 315 هزار نفر جمعیت، دارای سه بخش، 6 دهستان، 9 شهر و 25 روستا است. این شهرستان دارای 90 کرسی در شورای اسلامی روستا و 47 کرسی در شورای اسلامی شهر است و 915 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.