به گزارش ایرنا، ماجرای انتخاب رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری در بیست و چهارم اردیبهشت ماه به دلیل وجود یک ابهام ناتمام ماند تا فدراسیون پس از یک ماه نظر خود را اعلام کند.
در انتخاب رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری، رئیس فدراسیون از دو ورزشکار این رشته درخواست کرد کارت مربیگری و داوری خود را به عنوان نمایندگان داوران و مربیان ارائه دهند.
یکی از اعضا مجمع نیز که غایب بود به صورت غیابی رای به خود را در نامه ای سربسته اعلام کرد، که رئیس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد رای سربسته در محل فدراسیون خوانش و باز می شود.
حالا اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اعلام کرده است که براساس اعلام نظر فدراسیون قایقرانی، محمد بهاءلو به عنوان رئیس این هیات ورزشی در استان انتخاب شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، در حکم رئیس فدراسیون قایقرانی به محمد بهاء لو آمده است: ' به استناد به صورتجلسه بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال 97 مجمع انتخابات رئیس هیات قایقرانی استان چهارمحال و بختیاری، جنابعالی به عنوان رئیس هیات قایقرانی استان منصوب می شوید'. به گزارش ایرنا، برای انتخاب رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری 6 نفر نامزد شده بودند که در ادامه 4 نامزد از ادامه رقابت در مجمع انصراف دادند.
در نهایت انتخاب رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری با حضور 'ابراهیم شفقت ' رئیس اسبق و ' محمد بهاءلو ' دبیر سابق این هیات در استان ادامه یافت.
رئیس فدراسیون قایقرانی از دو نفر از شرکت کنندگان به عنوان نماینده داوران و نماینده مربیان درخواست کارت داوری و مربیگری کرد که در ادامه حق رای یکی از اعضا به دلیل نداشتن کارت مربیگری سلب شد.
رئیس هیات قایقرانی شهرستان فارسان نیز به جای خود نماینده فرستاده بود که مورد قبول رئیس مجمع براساس آیین نامه مجامع ورزشی وزارت ورزش و جوانان قرار نگرفت.
در نهایت انتخاب رئیس هیات قایقرانی از 19 حق رای به 15 رای کاهش یافت و در نتیجه محمد بهاءلو 8 رای و ابراهیم شفقت 7 رای از اعضا مجمع دریافت کردند.
رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران در ادامه نامه ای به اعضا مجمع نشان داد که در آن رای یکی از اعضا غایب بود و نامه به صورت سربسته تا بررسی دقیق به فدراسیون اجرا شد.
رئیس فدراسیون قایقرانی در پایان اعلام کرد که انتخاب رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری پس از بررسی نهایی در فدراسیون و اداره امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، به استان اعلام می شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون یکی از قایقرانان چهارمحال و بختیاری عضو تیم ملی امید است و رشته رفتینگ در این استان به عنوان یکی از مهمترین رشته های ورزشی شناخته می شود.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.