به گزارش ایرنا، عباس قنبری عدیوی روز چهارشنبه در حاشیه همایش ملی زبان، فرهنگ و ادبیات بختیاری در جمع خبرنگاران شهرکرد افزود: در طول سال های اخیر تلاش شده که دانشجویان متقاضی بخصوص دختران در مناطق کمتر توسعه یافته به طور کامل اسکان داده شوند.
وی درباره علت عدم اسکان دانشجویان اظهار کرد: حمایت نشدن ساخت سراهای دانشجویی در دولت های پیشین و فرسوده شدن سراهای قدیمی و کمبود اعتبارات دانشگاه ها منجر به بروز این مشکل شده است.
قنبری ادامه داد: اینک صندوق رفاه دانشجویی در راستای حمایت از این دانشجویان، اعطای وام، سپرده گذاری بخشی از درآمد اختصاصی دانشگاه ها در این صندوق و ساخت خوابگاه از محل سود این اعتبارات را در دستور کار دارد.
وی با بیان فعالیت یکهزار و 200 سرای دانشجویی اظهار کرد: 800 سرای دانشجویی دولتی است و مابقی نیز توسط بخش خصوصی اداره می شود.
قنبری در ادامه تجهیز 200 اتاق تندرستی را از برنامه های در دست اجرای این صندوق در 2 سال اخیر عنوان کرد و افزود: تاکنون 126 اتاق از این تعداد به تجهیزات ورزشی مجهز شده است.
به گزارش ایرنا، نخستین همایش ملی زبان، ادبیات و فرهنگ بختیاری با حضور استاد برجسته زبان و ادبیات پارسی و چهره ماندگار فرهنگ و ادب سال 84 ، پژوهشگران و اساتید حوزه زبان و ادبیات پارسی در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.