به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد اظهار کرد: اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود ولایت فقیه است و وجود ولی فقیه باعث استحکام بنیان های نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.
وی، علت اصلی شکست برخی انقلاب و نهضت ها در کشورهای منطقه را نبود ولی فقیه در راس انقلاب ها عنوان کرد و تاکید کرد: جهان استکبار از وجود ولایت فقیه ایران اسلامی در هراس است.
امام جمعه موقت شهرکرد در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حمایت از کالای داخلی تصریح کرد: استفاده از کالای داخلی موجب تحول و پویایی در اقتصاد و چرخه تولید کشور می شود.
امام جمعه موقت شهرکرد، استقلال، بالندگی، رشد و پیشرفت همه جانبه کشور را در حمایت از کالای ایرانی دانست و تاکید کرد: ملت ایران در طول دوران دفاع مقدس به بیشترین پیشرفت و خودکفای ها دست یافت، که دشمن را حیران کرده است.
حجت الاسلام فاطمی یادآور شد: افزایش تولید و بهبود کیفیت کالای داخلی منطبق با نیاز جامعه، بازاریابی خارجی و توجه به صادرات و رقابت پذیر کردن کالا از جمله اقداماتی است که باید در جهت تحقق شعار امسال عملیاتی شود.
به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرکرد در بخشی دیگر از خطبه های این هفته 12فرورودین سالروز جمهوری اسلامی را گرامی داشت و تاکید کرد: به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور به پیشرفت های بزرگی در همه زمینه ها دست یافت.
وی صرفه جویی در آب و حفظ محیط زیست را از دیگر مباحث مهم کشور دانست و خواستار توجه همگان به این دو مقوله شد.
6199/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.