به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز سه شنبه در نشست شورای اداری بخش لاران افزود: اختلافاتی بین منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در این منطقه وجود دارد که باید برای رفع آن هر دو دستگاه تلاش کنند و نگذارند خللی در روند امور این منطقه برجای بگذارد.
وی با بیان اینکه زراعت در زمین های ملی ممنوع و خلاف قانون است، اظهار کرد: افرادی که بر خلاف این موضوع عمل کنند متخلف هستند و باید به مراکز قانونی ارجاع داده شوند.
عباسی به مردم متقاضی برای انجام فعالیت های زراعی پیشنهاد داد به جای کشت در زمین های ملی با تشکیل تعاونی و ارائه طرح های تولیدی، تقاضای خود را به مراجع ذی صلاح ارائه دهند تا در این خصوص تعیین تکلیف شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: چنانچه اختلافی بین مردم مدعی و منابع طبیعی وجود دارد دادگاه باید در این خصوص تعیین تکلیف کند.
عباسی در ادامه از تلاش برای تبدیل بخش لاران به شهرستان خبر داد و گفت: مردم این منطقه استحقاق دارند که به عنوان یک شهرستان مستقل از خدمات بهره مند شوند از همین رو مکاتبات خود را با مرکز آغاز می کنیم تا در نهایت به نتیجه مطلوب برسیم.
وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت برای تولید و اشتغال از تعهدات دولت است، افزود: این در حالی است که برای ویلاسازی شخصی تعهدی برای ایجاد زیرساخت وجود ندارد.
به گزارش ایرنا، دیدار مردمی، دیدار از طرح های عمرانی و تولیدی شهرستان، کلنگ زنی شبکه جمع آوری فاضلاب شهر سورشجان و اولویت بندی اجرای طرح ها برای سال آینده از مهمترین برنامه های سفر استاندار به بخش لاران بود.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.