به گزارش ایرنا، کانال رسمی این باشگاه روز جمعه اعلام کرد که کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در آخرین نشست خود رای به نفع شهدای چلیچه برای حضور در لیگ برتر داده است و از این تیم ابهام و اتهام زدایی شد.
به گزارش ایرنا،چند هفته پیش در حالی که اعلام شد تیم فوتبال ساحلی چهارمحال و بختیاری می تواند در لیگ برتر بازی کند، نامه ای از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شدکه رای به لیگ برتری شدن استان نداده است.
براساس این رای تیم فوتبال لیگ برتری چهارمحال و بختیاری باید در سال جاری در یک دسته پایین تر از لیگ برتر بازی کند.
اما قضیه این توپ سرگردان در فوتبال چهارمحال و بختیاری چه بود؟ که پس از دو ماه تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه باید از لیگ برتر کنار برود و در یک لیگ پایین تر حضور یابد؟.
رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری علت این مساله را شکایت اصفهانی ها عنوان می کند که به دو بازیکن تیم شهدای چلیچه در رقابت های سال گذشته اعتراض دارند.
تهمورث حیدری در گفت وگو با ایرنا افزود:تیم اصفهانی معترض است که تیم شهدای چلیچه از دو بازیکن سرباز استفاده کرده است در حالی که نباید استفاده می کرد.
به گفته وی، این استدلال قابل قبول نیست چرا که این دو سرباز با استعلامی که صورت گرفته است، سال گذشته دوران سربازی آنها به اتمام رسیده بود.
پس از آن براساس رای کمیته انضباطی در خصوص شکایت تیم ' فرش حداد اصفهان' نسبت به استفاده تیم شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری از دو بازیکن سرباز،این کمیته رای به نفع تیم اصفهانی صادر کرد ولی حق تجدید نظرخواهی را به تیم چلیچه داد.
به گزارش ایرنا، امسال تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه با قرار گرفتن در مقام سومی لیگ دسته یک موفق به صعود به لیگ برتر شد.
تیم شهدای چلیچه نماینده چهارمحال و بختیاری در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور پس از 14 هفته توانست جواز حضور را پیدا کند.
در مسابقات لیگ دسته یک تیم های قدرتمند استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، مازندران، سمنان و بوشهر حضور داشتند که در نهایت تیم‌های شهرداری سمنان با 29 امتیاز، شهرداری چابهار با 25 و شهدای چلیچه با 24 امتیاز به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم لیگ دست یافتند.
بر اساس جدول رده‌ بندی و امتیازات کسب‌ شده دو تیم برتر، لیگ دسته یک امکان حضور در لیگ برتر را به دست آوردند که بنا بر مقررات اعلام‌شده فدراسیون فوتبال، تیم شهرداری سمنان به دلیل حضور نیافتن در مسابقات رده سنی پایه فوتبال ساحلی از صعود به لیگ برتر بازماند تا بازیکنان شهرداری چابهار و شهدای چلیچه در فصل آینده در رقابت‌ها لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور پا به توپ شوند.
حالا این باشگاه مدعی شده است پس از شکایت نسبت به این رای کمیته انضباطی، از سوی کمیته استیناف حضور تیم شهدای چلیچه در لیگ برتر محرز شده است.
به گزارش ایرنا، فوتبال ساحلی گونه ای از ورزش فوتبال در ورزش است که به صورت متداول در کنار ساحل رودخانه ها و دریاها و دریاچه ها برگزار می شود.
تاریخ پیدایش فوتبال ساحلی به سواحل برزیل، جایی که مردم دست به ابداع بازی های ابتکاری می زنند، باز می گردد.
نخستین بار در سال 1992 بود که قوانین بازی تدوین و رقابت های آزمایشی آن در سواحل لس آنجلس برگزار شد و تابستان بعد از آن نیز نخستین دوره رقابت های حرفه ای فوتبال ساحلی در سواحل میامی آمریکا برگزار شد.
این ورزش مفرح که بر روی شن های مخصوص برگزار می شود، فوتبالی بسیار هیجان انگیر است که بازیکنان با انعطاف پذیری خاص خود به این ورزش هیجان می بخشند.
شهر چلیچه شهرستان فارسان در 34کیلومتری مرکز استان است.
گزارش از محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.