به گزارش ایرنا، اقبال عباسی تاکید کرد: با راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی خدمات به صورت حضوری و الکترونیکی به ارباب رجوع ارائه می شود، به همین منظور خدمات قابل ارائه باید شناسایی و روش های ارائه آن به صورت حضوری و الکترونیکی تعریف شود.
وی تصریح کرد: آموزش لازم به منظور ارائه مطلوب خدمات مورد نیاز مردم از طریق میز خدمت در دستگاه های اجرایی برای مسئولان و متولیان امر در دستور کار قرار گیرد.
وی یادآور شد: فرهنگسازی برای مردم به منظور ترویج دریافت خدمات مورد نیاز از طریق میز خدمت در دستگاه های اجرایی باید مورد توجه باشد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت، تسریع در خدمات رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیت های فعالیت میز خدمت است.
وی گفت: به منظور تمامی اهداف پیش بینی شده راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی بایستی بازدیدها و بازرسی های دوره ای برگزار شود.
عباسی تاکید کرد: اجرایی شدن تمامی مصوبات نیازمند توجه جدی به مبنای قانونی آن است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری نیز گفت: 129 دستگاه اجرایی در استان به شبکه فیبر نوری متصل شده که از این تعداد 81 دستگاه اجرایی در شهرکرد است.
مرتضی بلالی دهکردی تصریح کرد: هم اینک 704 خدمت در دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری برای ارائه در درگاه خدمات الکترونیکی شناسایی و شناسنامه دار شده و می توان آن را از این طریق به متقاضیان ارائه کرد.
با راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی، زمینه کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت، تسریع در خدمات رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم فراهم خواهد شد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.