به گزارش ایرنا، سردار غلامعباس غلامزاده روز دوشنبه به رسانه ها اعلام کرد: در 48 ساعت گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کنترل محور های مواصلاتی استان و طی 2 عملیات مجزا و مشترک موفق شدند4 خودروی حامل مواد مخدر را که قصد انتقال مواد به استان های مرکزی را داشتند توقیف و در بازرسی از این خودرو ها 137 کیلو گرم تریاک کشف کنند.
وی با اشاره به اینکه در این رابطه 4 نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند افزود: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه، از ابتدای امسال تاکنون بیش از 2 تن و 70 کیلو انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا 20 باند تهیه و توزیع مواد مخدرمتلاشی و 38 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ضمن تأکید بر افزایش 50 درصدی کشف مواد مخدر در سال جاری، مبارزه بی امان با مواد مخدر را از اولویت های پلیس استان دانست و خاطر نشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ از راهبردهای عملیاتی مهم مجموعه فرماندهی انتظامی استان است که همواره در دستورکار قرار دارد.
به گزارش ایرنا ،محورهای مواصلاتی استان چهارمحال وبختیاری به عنوان یکی از محورهای ترانزیت جنوب به مرکز کشور است که روزانه بیش از 30 هزار تردد در این محورها انجام می شود.
خبرنگار: سمیه پناهنده** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7360/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.