به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار اسماعیل مولوی روز چهارشنبه در دیدار از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز شهرکرد به مناسبت هفته بسیج افزود: امروز در دوردست ترین نقاط کشور آثار خدمات و فعالیت های بسیج به خوبی نمایان است و در کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه نیز ، سپاه و بسیج با تمام قوا وارد عمل شد.
وی با تبریک پایان سیطره داعش، تصریح کرد: این پیروزی را مرهون رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، مجاهدت رزمندگان و شهدای مدافع حرم، ظرفیت بسیج مردمی، همراهی مردم و تلاش رسانه ها در تبیین ماهیت شجره خبیث داعش هستیم.
مولوی افزود: با بهره گیری از ظرفیت بسیج مردمی، معادله قدرت را در منطقه به نفع جبهه مقاومت رقم خورد.
معاون اجرایی سپاه چهارمحال و بختیاری، مطالبه گری را از مهمترین رسالت های فعالان عرصه رسانه دانست و گفت: انتقال مطالبات و مشکلات مردم، بیان خدمات نظام، روشنگری و تبیین مواضع و رهنمودهای مقام معظم رهبری از دیگر رسالت های خبرنگاران است.
مسوول روابط عمومی سپاه چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار با قدردانی از همکاری خبرنگاران ایرنا با مجموعه سپاه و بسیج، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری استان مستعدی است و اصحاب رسانه با روحیه بسیجی خود در پیشبرد برنامه ها تلاش بسیاری دارند.
سرهنگ حمیدرضا توسلی در ادامه با اشاره به دوران دفاع مقدس، علت جاودانگی رشادت های رزمندگان اسلام را الگوگیری از عاشورا دانست و گفت: امروز پیام عاشورا به وسیله انقلاب اسلامی در جهان فراگیر شده و انسان های آزادیخواه را با خود همراه کرده است.
وی همچنین با اشاره به نوع دوستی مردم ایران، خاطرنشان کرد: امروز سراسر ایران به یاری مردم کرمانشاه آمده و با کمک های نقدی و معنوی خود نوع دوستی و محبت خود را به تصویر کشیدند.
رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری نیز با تجلیل از خدمات خبرنگاران، بر تقویت روحیه بسیجی تاکید کرد و گفت: پیروزی جبهه مقاومت مرهون فداکاری و روحیه بسیجی رزمندگان است.
عیسی حیدری افزود: خبرنگاران بسیجی نیز در تقویت جبهه مقاومت نقش بسزایی داشته و با قلم خود در تبیین ابعاد شوم داعش نقش مهمی را ایفا کردند.
به گزارش ایرنا، 29 آبان تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
خبرنگار: خاطره حسین زاده** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.