احمد جمشیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق کمیسیون حقوقی ماده 11 رسیدگی به تخلف رانندگان پس از بزرسی های کارشناسی، برای تعدادی از این افراد تذکر کتبی و برخی نیز محرومیت یک ماه از رانندگی صادر شد.
به گفته وی، پرونده تخلف 37 نفر از این رانندگان در مهرماه امسال تشکیل، بررسی و منجر به محرومیت یک ماه از رانندگی تمامی این افراد شد.
جمشیدی ادامه داد: رعایت نکردن قوانین و مقررات، رعایت نکردن مقررات مربوط به تنظیم و نحوه صدور بارنامه، در اختیار گذاشتن وسیله نقلیه به غیر، نداشتن تجهیزات ایمنی، صدور بارنامه برای ناوگان فاقد مدارک مثبته (گواهینامه، کارت هوشمند، کارت سلامت و دفترچه ثبت ساعت)، صدور بارنامه برای ناوگان بدون تجهیزات ایمنی، حمل بار تجاری توسط ناوگان مسافربری، برخورد نامناسب با مسافران حین سفر و سوء استفاده از دستگاه سپهتن از جمله تخلفات ثبت شده برای رانندگان بود.
به گفته وی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در زمینه رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکت های حمل و نقل با جدیت برخورد و هیچ گونه کوتاهی را نمی پذیرد.
جمشیدی ادامه داد: رانندگان بخش باربری نیز نسبت به محموله ای که به صورت امانی در اختیار دارند احساس مسئولیت داشته و بار را سالم به مقصد برسانند.
42 شرکت حمل و نقل مسافر با 274 دستگاه اتوبوس، یکهزار و 82 دستگاه مینی بوس و 913 دستگاه سواری کرایه در چهارمحال و بختیاری فعال است.
در نیمه نخست امسال 2 میلیون و 554 هزار مسافر در این استان با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه جا شدند.
در همین مدت نیز 1.7 میلیون تن کالا توسط ناوگان بار بری استان در قالب 149 هزار بارنامه و توسط 52 شرکت حمل کالا ، درون و برون استانی جابه جا شد.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار:جهانبخش صفری
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.