به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی دوشنبه شب در نشست با محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تاکید کرد: تحقق اهداف پیش بینی شده در اسناد اشتغالزایی و محرومیت زدایی به صورت ویژه در دستور کار مسئولان استان قرار دارد.
وی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت صنعت معدن و تجارت نقش مهمی در پیشبرد اهداف توسعه ای ایران و چهارمحال و بختیاری دارد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: امضای تفاهمنامه استقرار صنایع پوشاک در روستاهای چهارمحال و بختیاری به ارزش 720 میلیارد ریال و با اشتغالزایی یکهزار و 550 نفر از مهمترین اقدامات برای اشتغالزایی و رفع محرومیت زدایی استان محسوب می شود.
وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید در ارتقای شاخص های توسعه ای بخش های مختلف و رفع محرومیت در چهارمحال و بختیاری نقش ارزنده ای ایفا کرد.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز گفت: همزمان با فعالیت دولت یازدهم اقدامات مطلوبی در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.
محمدباقر نوبخت اظهار کرد: استاندار چهارمحال و بختیاری یکی از استانداران خلاق، سخت کوش و از مدیران توانمند دولت تدبیر و امید است.
وی افزود: عملکرد قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان یک مدیر شاخص در سطح کشور مطرح است.
نوبخت تاکید کرد: امضا تفاهمنامه در خصوص سرمایه گذاری برای تولید پوشاک در مناطق روستایی چهارمحال و بختیاری گامی مهم در محرومیت زدایی این استان محسوب می شود.
در این نشست سید حمید پورمحمدی گل سفیدی معاون امور تولیدی و بردیا صدرنوری مشاور و مدیرکل حوزه سازمان برنامه و بودجه کشور نیز حضور داشتند.
تفاهمنامه استقرار صنایع پوشاک در روستاهای چهارمحال و بختیاری به ارزش 720 میلیارد ریال و با اشتغالزایی یکهزار و 550 نفر امروز با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، وزیر صنعت معدن و تجارت،استاندار و تعدادی از مسئولان ملی امضاء شد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.