رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد 46 دستگاه این استان از دیماه سال گذشته تاکنون در 4 بخش اختصاصی، عمومی، مشترک عمومی و اختصاصی و اقتصاد مقاومتی مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، حبیب الله وفایی در آئین بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد افزود: در شاخص های عمومی دستگاه های استانی فنی و حرفه ای، زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی و بنیاد شهید و امور ایثارگران با امتیاز مساوی برتر شدند.
وفایی تصریح کرد: در شاخص های اختصاصی دستگاه های امور اقتصادی و دارایی، بیمه سلامت و امور مالیاتی به ترتیب مقام های برتر را کسب کردند.
وی یادآور شد: در شاخص های مشترک اختصاصی و عمومی دستگاه های آموزش و پرورش، ثبت احوال، شرکت گاز، استاندارد و تحقیقات صنعتی و بهزیستی با امتیاز برابر برتر شدند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در شاخص اقتصاد مقاومتی دستگاه های صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و بانک ملی چهارمحال و بختیاری با امتیاز مساوی برتر شدند.
وی گفت: همچنین در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان استانی مدیران کل دستگاه های اجرایی ثبت اسناد و املاک، تعاون روستایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت پخش فرآورده های نفتی، غله و خدمات بازرگانی، آب و فاضلاب روستایی و دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزیده شدند.
وفایی تاکید کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری مدیران دستگاه های اجرایی آموزش و پرورش ناحیه 1، ثبت احوال و مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد، شبکه بهداشت، جمعیت هلال احمر و شرکت گاز شهرستان بروجن، فرماندهی انتظامی، صنعت معدن و تجارت و شرکت توزیع نیروی برق شهرستان فارسان مقام برتر را کسب کردند.
وی افزود: در همین شاخص مدیران آب و فاضلاب روستایی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری مالخلیفه در شهرستان لردگان، صنعت معدن و تجارت، منابع طبیعی و آبخیزداری و جهاد کشاورزی در شهرستان اردل، حفاظت محیط زیست، جهاد کشاورزی و جمعیت هلال احمر در شهرستان کیار توانستند عنوان برگزیده را به خود اختصاص دهند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در همین شاخص مدیران تامین اجتماعی، آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر در شهرستان کوهرنگ، بهزیستی، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در شهرستان سامان، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و تامین اجتماعی در شهرستان بن برگزیده شدند.
وی یادآور شد: 15 دستگاه های اجرایی استانی که توانستند در بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی چهارمحال و بختیاری مقاوم کسب کنند، در اعتبارات ابلاغی بعدی مبلغ بیشتری اعتبار دریافت می کنند.
وفایی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی ضعیفی که اعتبار بیشتری داشته اند، با کسری و یا کاهش اعتبار مواجه می شوند.
وی گفت: جشنواره شهید رجایی هر ساله با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر برگزار می شود.
بیستمین جشنواره استانی شهید رجایی چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
/2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.