به گزارش ایرنا، در متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا مرکز شهرکرد قرار گرفت، آمده است: هفته دولت همزمان احیا کننده ارزش های والای فرهنگی و یادآور رشادت ها، جانفشانی ها و فداکاری های فرزندان پاک این مرز و بوم و خادمان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویزه شهیدان رجایی و باهنر است.
بخش بعدی این پیام می افزاید: طرفداری از دولت طرفداری از اسلام و هفته دولت بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی و یادآور دولت مکتبی و مردمی شهیدان رجایی و باهنر است.
سلیمانی دشتکی در ادامه این پیام آورده است: مفاهیم ارزشمندی که پس از شهادت این شهدای والامقام برای ما متجلی شده همواره روشنی بخش راه و مسیری بوده که دولت های جمهوری اسلامی ایران آن را سپری کرده و در دسترسی به اهداف بلند توسعه و دستیابی کشور به قله های رفیع موفقیت و پیشرفت کمک شایانی کردند.
بخش بعدی این پیام می افزاید: هفته دولت به ویژه چهارم شهریور که به عنوان 'روز کارمند' نامگذاری شده فرصت بسیار مطلوبی برای تقدیر و تشکر از کارکنان تلاشگر، صادق و گرانقدری است که همواره برای ارتقای شاخص های توسعه ای کشور در بخش های مختلف فعالیت دارند.
در بخش پایانی این پیام آمده است: ضمن تبریک هفته دولت به ویژه 'روز کارمند' به تمامی کارمندان و آرزوی سلامت و سعادت برای آنان، تلاش مسئولانه در خدمت رسانی صادقانه و خالصانه به مردم شریف و آگاه چهارمحال و بختیاری در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' نامگذاری شده را خواستارم.
دوم تا هشتم شهریور در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
دریافت کننده: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.