به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در نخستین روز از هفته دولت در بازدید سرزده از کلینیک امام علی (ع) شهرکرد افزود: البته برنامه های توسعه ای مهمی با هدف ارتقای کمی و کیفی بخش های مختلف بویژه حوزه بهداشت و درمان در دولت دوازدهم اجرایی خواهد شد.
وی گفت: مسئولان استان در دولت یازدهم برای ارتقای وضعیت بهداشت و درمان استان اعتبارات ملی و استانی بسیار مطلوبی را به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از جمله؛ طرح توسعه بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد، تلاش برای تکمیل بیمارستان بروجن، بهره برداری از بیمارستان های چلگرد و مالخلیفه، ساخت خانه های بهداشت، تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی به وسایل و تجهیزات نوین، توسعه کلینیک های درمانی و پیگیری احداث بیمارستان 530 تختوابی در شهرکرد ارائه کردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: علاوه بر فعالیت های صورت گرفته در نظام جمهوری اسلامی به ویژه در دولت یازدهم برای توسعه شاخص های توسعه ای، اما وضعیت بهداشت و درمان این استان هنوز با جایگاه واقعی فاصله دارد.
وی اظهار کرد: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی، ارتقای شاخص های کمی و کیفی حوزه سلامت و همچنین تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری به امکانات، وسایل و تجهیزات مورد نیاز نوین از مهمترین برنامه های مسئولان در دولت دوازدهم است.
سلیمانی دشتکی ضمن ابراز رضایت از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و نحوه خدمات رسانی به مردم در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام علی (ع) گفت: برنامه ریزی برای ارائه خدمات کیفی تر، مطلوب تر، آسان تر و بهتر به مردم باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.