به گزارش ایرنا، سید نعیم امامی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای بازگشت این تعداد واحد تولیدی صنعتی به چرخه تولید استان 900 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت خواهد شد.
وی افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته امسال 700 واحد صنفی جدید نیز در چهارمحال و بختیاری ایجاد می شود.
امامی تصریح کرد: علاوه بر صدور مجوز برای این واحدهای صنفی، مجوز پنج فروشگاه بزرگ و سه فروشگاه اینترنتی در چهارمحال و بختیاری صادر می شود.
وی یادآور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری امسال 140 مورد مشاغل خانگی را با نیاز تسهیلاتی هفت میلیارد ریال به منظور فعال سازی کارگاه های مشاغل خانگی در استان ایجاد می کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امسال طرح بازسازی و نوسازی 53 دستگاه انواع ماشین آلات صنایع فلزی و غیرفلزی استان با یکهزار میلیارد ریال اجرا می شود.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای راه اندازی پنج معدن جدید در چهارمحال و بختیاری گفت: با راه اندازی این تعداد معدن زمینه اشتغال مستقیم 50 نفر به صورت مستقیم فراهم خواهد شد.
امامی تاکید کرد: راه اندازی 50 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد و اشتغالزایی یکهزار و 500 نفر در چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه های سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال جاری است.
به گزارش ایرنا، اکنون بیش از دو هزار واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.
در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، مسوولان چهارمحال و بختیاری برای حمایت از واحدهای فعال و یا احیای واحدهای تعطیل و نیمه فعال برنامه ویژه ای را در نظر گرفته اند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار دهنده:محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.