به گزارش ایرنا، مردم و هواداران حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در استان چهارمحال و بختیاری عصر روز یکشنبه با آذین بندی سالن تختی به رنگ بنفش و داشتن پلاکارهایی در حمایت از روحانی، این پیروزی قاطع را جشن گرفتند.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی بعنوان سخنران این مراسم گفت: حماسه و حضور پرشور و با نشاط مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت 96 برگ زرینی بر تاریخ انقلاب اسلامی افزود و این روز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد.
علی کاظمی باباحیدری اظهار کرد: شور و شعور امت اسلامی موجب شد تا رحمت الهی با انتخاب مجدد دکتر روحانی بعنوان رییس جمهوری منتخب دوازدهم نصیب ایران اسلامی شود.
وی تصریح کرد: دنیا در روز انتخابات امسال به حماسه کم نظیر ایران اسلامی لبخند زد و این خیزش و همبستگی ملت در 29 اردیبهشت موجب وحشت دشمنان نظام اسلامی در خارج از کشور و حیرت بدخواهان نظام شد.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استکبار جهانی با تفرقه افکنی و ایران هراسی در بین ملل جهان قصد تخریب نظام جمهوری اسلامی را دارد، اما با حضور در صحنه امت اسلامی ایران تمام معادلات دشمن نقش بر آب شد.
کاظمی باباحیدری مردم چهارمحال و بختیاری را مردمانی ولایتمدار، شهید پرور و فاتحان دوران مشروطیت دانست و گفت: عشایر دلیر و همیشه در صحنه این خطه با گوش به فرمان رهبری با مشارکت حداکثری خود در انتخابات خوش درخشیدند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی 57 درصد کل آراء دوازدهمین انتخابات رئیس جمهوری را کسب و بعنوان رییس جمهوری دوازدهم انتخاب شد.
میزان مشارکت مردم استان چهارمحال و بختیاری در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراها 75 درصد بود.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار: جهانبخش صفری
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.