علیرضا آبرود روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مرحله سوم توسعه و تکمیل دانشگاه پیام نور فارسان در قالب مجتمع آموزشی، فرهنگی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی، مجتمع فرهنگی دانشگاه لردگان با 95درصد پیشرفت و ساختمان آموزشی پیام نور شهرکرد با پنج هزار و 200 مترمربع زیربنا مهمترین طرح های در دست اجرای دانشگاه های پیام نور استان را شامل می شود.
وی، ساخت سالن ورزشی دانشگاه پیام نور فارسان با اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال و تکمیل و تجهیز آزمایشگاه دانشگاه های بروجن و شهرکرد را از دیگر طرح های در دست اجرا برشمرد.
آبرود، زمان بهره برداری از این طرح ها را سال جاری عنوان کرد و پیش بینی کرد: ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور شهرکرد با 60 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای ساخت، تا 2 سال بهره برداری می شود.
وی درباره نیاز دانشجویان به فضای فیزیکی، آموزشی و فرهنگی در دانشگاه های پیام نور تاکید کرد: با توجه به توسعه کمی و افزایش تعداد دانشجویان در برخی واحدها نظیر شهرکرد و لردگان، توسعه فضای فیزیکی در این دانشگاه ها کماکان ادامه دارد.
آبرود در ادامه تصریح کرد: با توجه به تخصیص 30 درصدی اعتبار دانشگاه ها به استانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای توزیع در سال جاری، از مسئولان ارشد استان خواست؛ دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری را در بخش عمرانی و زیرساختی مناطق محروم مورد توجه ویژه قرار دهند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 10 هزار دانشجو در 11 مرکز و واحد پیام نور در شهرهای شهرکرد، بروجن، فارسان، لردگان، فرخشهر، سامان،جونقان، اردل، گندمان و شلمزار مشغول به تحصیل هستند.
خبرنگار:شکوفه سلیمانی**انتشار: جهانبخش صفری
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.