سید نعیم امامی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت 2 میلیارد و 134 میلیون یورو برای تکمیل و یا راه اندازی واحدهای تولدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم سرمایه گذاری شد.
به گفته وی، در دولت یازدهم یکهزار و 376 فقره جواز تاسیس با سرمایه گذاری 104 هزار و 279 میلیارد ریال در استان صادر شد که تعداد جوازها نسبت به مدت مشابه دولت قبل 82 درصد و میزان سرمایه گذاری جوازهای صادر شده نسبت به مدت مشابه دولت قبل90 درصد رشد دارد.
امامی تصریح کرد: در دولت یازدهم 21 هزار و 241 فرصت شغلی در بخش صنعت، معدن و تجارت استان فراهم شد که نسبت به مدت مشابه دولت قبل 33 درصد رشد دارد.
وی گفت: میانگین ظرفیت تولید در واحدهای تولیدی و صنعتی این استان با اجرای برنامه های حمایت از تولید در دولت یازدهم به 65 درصد افزایش یافته است.
امامی افزود: مطابق گزارش های کارشناسی، در ابتدای دولت در این استان یکهزار و 128 واحد تولید وجود داشت و این درحالی بود که از این تعداد 300 واحد وجود خارجی نداشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با هدف رونق تولید و رفع مشکلات واحدهای صنعتی سال گذشته 3 هزار و 150 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 255واحد تولیدی و صنعتی در استان پرداخت شد.
هم اینک 850 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.
خبرنگار: نرگس کریمی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7361/2097//
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.