به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی محمد اکبری در آئین تجلیل از خادمان راهیان نور دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی در یک محدوده جغرافیایی نمی گنجد و فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور است.
وی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: یکی از اهداف والای حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، گسترش اسلام و انقلاب اسلامی در فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران بوده است، که با عنایت خداوند تعالی این امر در آینده نزدیک محقق خواهد شد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه به بیان رشادت ها و ایثار گری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین مدافعان حرم در دفاع از حریم اهل بیت (سلام الله علیها ) پرداخت و این رزمندگان را از شجاع ترین و با تقواترین مردم ایران تلقی کرد.
وی، در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اردوهای راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و از زحمات خادمان راهیان نور استان بویژه دانشجویی تقدیر کرد.
آیین تجلیل از خادمان راهیان نور دانشجویی استان در سال 95 با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد.
در پایان این مراسم با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام ) از خادمین راهیان نور دانشجویی سال 1395 استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
به گزارش ایرنا، تا پایان سال 95 بیش از دو هزار دانشجو از مناطق عملیاتی و زیارتی هشت سال دفاع مقدس دیدن کردند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.