به گزارش ایرنا، احسان فروزنده شهرکی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دستور رئیس جمهوری مبنی بر احیای سازمان ملی جوانان پررنگ شدن این حوزه و پرهیز از انجام امور موازی در راستای رسیدگی به فعالیت های مربوط به جوانان است.
وی افزود: احیای سازمان ملی جوانان و انتزاع آن از وزارت ورزش و جوانان از مهمترین خواسته های سازمان های مردم نهاد در دولت یازدهم بوده است.
فروزنده شهرکی تصریح کرد: از زمان ادغام سازمان ملی جوانان با سازمان تربیت بدنی و تشکیل وزارت ورزش و جوانان نقش حوزه جوانان بسیار کمرنگ و توجه به این بخش تا حد چشمگیری کاهش یافته است.
وی یادآور شد: احیای سازمان ملی جوانان علاوه بر ارتقای وضعیت جوانان می تواند در رشد شاخص های توسعه ای مرتبط با این حوزه تاثیر مستقیم داشته باشد.
رئیس جمهوری اقدامات لازم برای احیای مجدد سازمان ملی جوانان کشور را به سازمان امور اداری و استخدامی ابلاغ کرد.
در نامه حجت الاسلام حسن روحانی خطاب به جمشید انصاری آمده است؛ به منظور تمرکز بیشتر بر مسائل جوانان و با توجه به بررسی‌های انجام شده و ارزیابی عملکرد در ادوار مختلف لازم است سازمان ملی جوانان کشور با ماموریت رسیدگی به امور جوانان و کمک به شکوفایی استعداد آنان در حوزه های مختلف و هماهنگ سازی اقدامات دستگاه های مسئول در حوزه جوانان احیا شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.