به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری متن کامل پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح ذیل است:

۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت متفکر و فیلسوف فرزانه شهید استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهنگ سازی است که در حریم معطر و نهاد مقدس مدرسه جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.

شهید مطهری به عنوان متفکری اندیشمند مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

بی گمان ساختن آینده کشور و افتخار آفرینی در عرصه های گوناگون جز با تلاش و همت شبانه روزی مجموعه آموزش و پرورش که خستگی ناپذیر و خالصانه در صدد آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم و شکوفایی استعدادهای آنان و همچنین اعتلای علمی، اخلاقی و فرهنگی جامعه تلاش می کنند محقق نخواهد شد.

ضمن ارج نهادن به مقام والا و شامخ معلمان کشور و چهارمحال و بختیاری که با تمام سختی ها لحظه ای از رسالت بزرگ خود غافل نیستند برای تمامی آنان آرزوی توفیق و سرفرازی روز افزون از درگاه پروردگار طلب کرده و امیدوارم با آموزش و تربیت دانش آموزانی که اسوه علم و اخلاق باشند بسترهای لازم برای رشد و تعالی بیشتر ایران و استان را فراهم کنند.

افزوده می شود، ۱۲ اردی بهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز معلم نامگذاری شده است.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 634648
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.