به گزارش ایرنا، در متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده است:آسایش و آرامش کنونی ملت ایران مدیون جانفشانی این بزرگمردان است که 8 سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیرتمندانه از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت ایران اسلامی معنا بخشیدند.
در بخش دیگری از پیام استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است:
بدون تردید پاسداران انقلاب اسلامی سندی زنده از ترجمان ایثارگری و جانفشانی در راه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شهیدان زنده ای هستند که در دفاع از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی می کنند و تأمین آسایش و امنیت پایدار در عرصه های گوناگون که امروز نصیب جامعه و ملت سرافراز ایران اسلامی شده، مرهون حماسه آفرینی ها و فداکاری های پاسداران سرافراز و ایثارگری جانبازان عزیز است که بستر و زمینه مناسب و لازم را برای خدمت گذاری دولتمردان و پیشبرد اهداف و آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم می کنند.
در پیام دیگر سلیمانی دشتکی به مناسبت روز کار امده است:بی تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار کشورها و تمدن ها در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد نقش برجسته و ویژه ‏ای در این عرصه دارد.
بخش دیگری از پیام استاندار چهارمحال و بختیاری می افزاید:
فرهنگ کار، عالی ترین تصویر سازندگی و تحول است که حضرت محمد (ص) در روند زندگی انسان ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و با این عمل به احسن وجه، منزلتی شگرف به این قشر بخشیده است.
در بخش دیگری از پیام سلیمانی دشتکی آمده است:در حالی که ایران عزیز به سرعت به سوی قله های شکوه، عزت و عظمت گام بر می دارد، کارگران در سنگر کار و تولید با صبر و ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می کنند.
به گزارش ایرنا، سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) روز پاسدار و چهارم شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز جانباز است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.