محمدرضا مقصود‌لو در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: مقرر گردید اوایل امسال مسابقات قهرمانان آسیا در مشهد برگزار شود که فدراسیون آسیایی درخواست کرد به دلیل برگزاری مسابقات جام ستارگان هندوستان زمان برگزاری این مسابقات به تعویق بیفتند.

وی افزود: شرکت در مسابقات جهانی هندوستان یکی دیگر از مهم‌ترین مسابقاتی است که تلاش می‌کنیم ورزشکاران ما در این مسابقات مدال طلا را کسب کنند، مسابقات آسیایی جاکارتا در هندوستان نیز مرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون کبدی بیان کرد: فدراسیون کبدی در ارزیابی‌های سال 94 و 95 جزء فدراسیون‌های برتر شناخته و معرفی شد، امیدواریم با برنامه‌های 4 ساله‌ای که در سازمان و کیمته به تصویب رسید این برنامه‌ها عملیاتی و اجرایی شوند تا توسعه و تأمین این رشته ورزشی را در کشور داشته باشیم.

مقصودلو با اشاره به وضعیت کبدی در کشور خاطرنشان کرد: وضعیت ما وضعیت خوبی است به گونه‌ای که ما در حال حاضر در بخش خانم‌ها و آقایان نائب قهرمان جهان و آسیا و در بازی‌های ساحلی نیز قهرمان آسیا هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در سال جاری تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌هایی را که پیش‌بینی کردیم اجرا کنیم، افزود: در راستای رسیدن به اهدافمان مربیان خارجی ویژه خانم‌ها و آقایان را به خدمت گرفتیم تا بتوانیم مسابقات آسیایی جاکارتا هندوستان مقام قهرمانی را کسب کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به تعداد ورزشکان سازمان یافته در کشور تصریح کرد: در حال حاضر 4 هزار و 300 ورزشکار سازمان یافته بیمه‌ای و 21 هزار و 800 ورزشکار که در جشنواره‌های استعادادیابی شرکت کردند و سازمان نیافته هستند در کشور داریم که امیدواریم ای نتعداد ورزشکار هم امسال به جمع سازمان یافتگان بپیوندند.

مقصودلو با بیان اینکه هیئت‌های کبدی در 31 استان کشور فعال است، ادامه داد: در حال حاضر 249 هیئت شهرستانی و استان در کشور تحت پوشش فدراسیون است و تاکنون 1389 داور و 1486 مربی که خوشبختانه بیشتر آن‌ها فرهنگی هستند را آموزش دهیم.

وی با بیان اینکه ما داوران خوبی را در کشور داریم، افزود: داوران ایرانی فینال مسابقات آسیایی بین هند و پاکستان و مسابقات کبدی در جام ستارگان هندوستان را سوت زدند و این نشان می‌دهد که داوران و مربیان ایرانی جایگاه رفیعی دارند.

رئیس فدراسیون کبدی با اشاره به دغدغه فدراسیون کبدی گفت: ما انتظار داریم حداقل امکانات و تجهیزات برای سالن‌های ورزشی کبدی آماده شود چرا که بازی‌های آسیایی و استاندارد کبدی در سالن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624157
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.