به گزارش ایرنا، در این دوره از جشنواره نمایشنامه " زنانی که با گرگها میدوند" نوشته آرزو ریاحی فارسانی به عنوان رتبه نخست انتخاب شد و جایزه ۲۰ میلیون ریالی به همراه لوح تقدیر را از آن خود کرد.

رتبه دوم این جشنواره را نمایشنامه "کافور " نوشته سارا اسماعیلی به همراه جایزه ۱۵میلیون ریالی و لوح تقدیر را از آن خود کرد.

رتبه سوم دومین جشنواره نمایشنامهخوانی حوزه هنری استان را نیز، فرشاد صالحی برای نمایشنامه "تلواته " به همراه جایزه نقدی ۱۰ میلیون ریالی کسب کرد.

از سوی هیات داوران از نمایشنامه‌های سه روایت از یک زندگی در وضعیت قرمز نوشته رضا ولی پور دهکردی، کسپول نوشته سعید شیرزاد و نمایشنامه‌ای از مسلم سلیمانیان مورد تقدیر قرار گرفتند.

رییس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا ، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان به صورت غیر حضوری و آنلاین در فضای مجازی برگزار شد.

حجت‌الله شیروانی در گفت و گو با ایرنا افزود: دومین جایزه نمایشنامه‌نویسی حوزه هنری با هدف ارج نهادن به هنر نمایشنامه‌نویسی، معرفی نمایشنامه‌نویسان خلاق و دست‌یابی به تولیدات نمایشی مطلوب و اثرگذار برگزار شد.

وی گفت: ۱۷ اثر از نویسندگان استان چهارمحال و بختیاری در این جشنواره با هم به رقابت پرداختند که این آثار را احمدرضا رافعی بروجنی، مهرداد رایانی مخصوص و شهرام احمدزاده داوری کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.