مسوول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان این مسابقه با هدف تقدیر از تلاش کادر سلامت و گسترش فرهنگ همدلی و ترغیب مردم به ماندن در خانه از ابتدای اسفندماه سال‌گذشته منتشر شد.

مجتبی بیگی روز چهارشنبه با اعلام این‌خبر به رسانه‌های استان افزود: در این مدت ۱۵۵ اثر از ۶۸ هنرمند در قالب تولیدات هنری با موضوع کرونا در بخش‌های پوستر، تصویرسازی و کاریکاتور با محوریت کرونا در زندگی من، برخورد با کرونا، قدردانی از کادر درمانی کشور و امید به زندگی ارسال شد.

وی گفت: پس از بازبینی و داوری آثار ارسالی تعداد ۱۳ اثر از سوی داوران در بخش‌های مختلف به‌عنوان آثار برگزیده انتخاب شد.

بیگی افزود: در بخش پوستر، عرفان غلامی از اصفهان، سمیه ظفری، میترا درخشنده، احمدرضا باقری و ماریا احمدی کیا از چهارمحال و بختیاری، در بخش تصویرسازی، فاطمه باقری هفشجانی و زهره جهانبازی از چهارمحال و بختیاری، مهشید نوید از کرج و فاطمه فرامرزی از قم و در بخش کاریکاتور نیز نسرین نوروزی از چهارمحال و بختیاری، فرهاد رحیم قراملکی از آذربایجان شرقی و شایان ورناصری قندعلی از خوزستان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

وی با بیان اینکه به منظور حمایت و تشویق دانش‌آموزان آثار دریافتی در بخش دانش‌آموزی به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفت، گفت: تینا علی بابایی، فاطمه زهرا قائدی، نازنین نوری، زهرا خدابنده و الهه بابایی از چهارمحال و بختیاری به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.